Wednesday, November 09, 2005
koleksi raya 05












inilah kenangan aku semasa syawal yang menjelma pada 3 Nov 05...kesemua pic aku ambil semasa hari raya yang lepas untuk dijadikan kenangan buat sywal yang mulia ..aku rindukan saat bila mana aku bersama-sama ngan anak-anak buah aku ..walaupun aku amat-amat merindui seorang insan yang amat aku sayangi tapi sekurangnya bila bersama anak2 buah ni blh meredakan sedikit getaran perasaan rindu aku pada dia..tak pernah sesaat pun aku melupakan dia...asyuik terfikirkan dia sahaja ..only u K..dalam hidup aku...ok tu semua anak2 buah aku tu dikira baru 1/3 blm full package lagi masih ada lagi gambar2 yng blm diperolehi dari kawan aku yang jadi cameraman ..aku ucapkan jutaaan terima kasih atas kesudian dia ...Firdaus, Fatihah, Fadzil , Asrul, Nabila , Najwa, Anis, antara nama2 anak buah aku yg teramat aku sayangi..semoga semuanya sihat pada masa ini..aku terlalu rapat dengan diorag semua kerana aku membesar bersama mereka semua...hari raya pertama dengan berbaju melayu johor aku menunaikan solat sunat aidilfitri selepas bersalaman ngan bonda tercinta...sesudah menunaikan kewajipan padaNya aku berada di rumah memberikan sedikit duit hari raya untuk anak2 buah aku...alhamdulillah masih aku punyer rezeki untuk berkongsi bersama dengan mereka insan yang amat aku sayang..selepas bersalaman berciuman dengan mereka semua aku menyerahkan sampul duit hari raya yang aku hendak sedekahkan pada kanak2 dikampung yang datang..semua aku serahkan pada Mak aku..then aku apalagi membawa anak2 buah aku mana yg muat laa kedalam kelisa buruk aku bawa mana lagi berjalan2 laa cari makan di hari raya..dah semua rumah aku jelajahi tp rumah ayah aku blm lagi pergi..yg kebun2 getah tu aku dalam perjalanan ke rumah ayah akulaa..kena pi jug aumah dia walaupun dia dah berpisah ngan mak kau...

emm nanti kekeringan idea lak esok aku sambung ek..

2 Comments:

At 12:59 pm, Blogger adi said...

Sablin Dahri, ur work fantastic!

 
At 11:32 am, Blogger aduhaitOSS@tikustopia said...

suke dgn cara2 gambar diambil..what i called..'the moment'..

 

Post a Comment

<< Home


Permulaan...

  • Home
  • E-mail Saya
  • Buku Tetamu.. Sila Tinggalkan Pesanan


  • Tentang Aku...

    My Photo
    Name:
    Location: Balakong, Selangor Darul Ehsan, Malaysia

    aku ada lah aku .. gelaran pokcik aku terima dengan senang sekali .. apa segala pokcik coretkan dalam blog ni adalah hak dan pandangan peribadi pokcik .. kalau sesiapa tak suka apa yang pokcik borakkan maaflaaa ni adalah hak pokcik di sebuah negara yang aman damai ni .. pokcik bukan artis jauh sekali nak terkenal tp pokcik adalah pokcik yang takda orang lain dapat menjadi pokcik .. sumber inspirasi tentulaah mek pokcik.. anak seorang penoreh getah dari kuala krai..menjelajah ke kota kuala lumpur hanya nak mengejar sebuah cita2 membahagiakan yang ada di sana .. buat kawan2 pokcik yang baru yang lama korang yg selalu datang dan selalu jua pergi ..itulaa asam garam berkawan masa manis bersama masa sedih susah nak berjumpa .. bacalaa blog pokcik ni akan tau laa sapa pokcik ..anak seorang penoreh getah yg punya keazaman wlpun seribu halangan mendatang..!!



    Cuaca & Waktu...

    Click for Kuala Lumpur, Malaysia Forecast


    Coretan Dahulukala...

  • raya dah habis ...
  • anak yatim 05
  • selamat hari raya.
  • Semalam kau tinggalkan diriku..akan ku singkirkan ...
  • semalam esok
  • Kau Penyeri hidup ..Buat insan Bernama K
  • anak yatim
  • takziah
  • derma sama merasa...
  • pedih


  • Teman BicaRa PokCIk

  • HasrulMuin, Ganu Kita
  • Hairi, JB
  • Iz, Bangi
  • Zam, Story of Us
  • Ross, Shah Alam
  • Saif, Orang KL
  • Reez, Transcript Of My Life
  • Suhaimi Pengacara
  • Raja Pelaut
  • Seroja
  • Affendi Osman
  • Abg Bad ERA
  • Mizi "MiziOnline"
  • Cuya
  • Anggeriq
  • Dongsanchai
  • Hapizx kelate
  • OntahsapO
  • Jowopinter
  • DikYah KEKasih Gelap ku
  • Kujie
  • Kak KAsiH TerSaYang
  • NAZZMAN
  • PUTUBAMBU
  • ABe Eq
  • Pika Merah GeNg BadminTon Pokcik
  • TOK NABE GenG BuDu PokCIk
  • UNCLE J SAIE POKCIK
  • CAPPUCINO ORE KELATE DOK OBERTHESEA GENG PETAI POKCIK
  • ABE ADIE NUN DI LANGKAWI
  • SYAM GENG POKCIK
  • MDMZEND ANAK DIA COMEL
  • AZZA AWEKS KELATE GENG POKCIK
  • CUTE PANDA
  • GIDONG ORE JAUH
  • LANUN YANG TAK JAHAT
  • ABE PUTRA GENG PETAI


  • 'Link' Berguna...

  • Google News
  • Yahoo
  • Hotmail
  • Maybank2U
  • The Star
  • Berita Harian
  • RHB
  • e-Kawan
  • MySpace
  • Friendster
  • Air Asia
  • Golden Screen Cinema
  • KLSE
  • TM Net


  • Arkib...
  • August 2005
  • September 2005
  • October 2005
  • November 2005
  • December 2005
  • January 2006
  • February 2006
  • March 2006
  • April 2006
  • May 2006
  • June 2006
  • July 2006
  • August 2006
  • September 2006
  • October 2006
  • November 2006
  • December 2006
  • January 2007
  • March 2007
  • April 2007
  • May 2007
  • June 2007
  • July 2007
  • August 2007
  • September 2007
  • October 2007
  • November 2007
  • December 2007
  • March 2008
  • April 2008
  • June 2008
  • July 2008
  • August 2008
  • September 2008
  • October 2008
  • November 2008
  • April 2009
  • July 2009
  • August 2009


  • Istimewa...
    Untukmu...

    Jom Sembang...





    Jumlah Pelawat...
    Jumlah Lawatan...
    Terima kasih kepada: -

    Terima kasih kepada CHERYL
    Photobucket
    Blogger
    Chatterbox
    MSJ Box