Monday, October 17, 2005
pedih

hari ni aku merindui seseorang dan maafkan aku kerana tika dan saat ni aku terlalu merinduinya ...seorang teman ...aku tahu mungkin aku ni hanya bertepuk sebelah tangan sahaje..mana mungkin cinta datang dari sebelah pihak saje kena kedua2 pihak respon kan ..aku tahu apa hak aku nak memilih dan aku tahu kat mana kedudukan aku skrg...pedih nak terima hakikat ni...realy pedih teramat sangat pedih bila insan yg kita anggap sebagai istimewa hadir dalam hidup ni sebagai penyeri hanya menganggap kita hanya sebagai kawan dan tak lebih dari itu...:( aku terpaksa menelan hakikat sebenarnya dan belajar menilai manusia ....maafkan aku tapi hati kecil aku meronta dan berkata aku menyayanginya...maafkan aku kawan????

3 Comments:

At 2:55 pm, Blogger adi said...

bagus lah kalau dah ada orang lain yang nak di RINDU.

moga ko dapat apa yang ko cari.

amin.

Adi.

 
At 4:18 pm, Blogger Asmadi said...

apa yg aku cari..just sebuah kehidupan ..u too adi..nampaknya dah jumpakan..

 
At 4:28 pm, Blogger arjuna putera said...

cinta yang sebenar dan bererti ialah cinta kita kepada ALLAH..janganlah kita terlalu mengharap, mengagungkan cinta kita kepada MANUSIA..cinta yang kekal abadi adalah untuk Nya

 

Post a Comment

<< Home


Permulaan...

  • Home
  • E-mail Saya
  • Buku Tetamu.. Sila Tinggalkan Pesanan


  • Tentang Aku...

    My Photo
    Name:
    Location: Balakong, Selangor Darul Ehsan, Malaysia

    aku ada lah aku .. gelaran pokcik aku terima dengan senang sekali .. apa segala pokcik coretkan dalam blog ni adalah hak dan pandangan peribadi pokcik .. kalau sesiapa tak suka apa yang pokcik borakkan maaflaaa ni adalah hak pokcik di sebuah negara yang aman damai ni .. pokcik bukan artis jauh sekali nak terkenal tp pokcik adalah pokcik yang takda orang lain dapat menjadi pokcik .. sumber inspirasi tentulaah mek pokcik.. anak seorang penoreh getah dari kuala krai..menjelajah ke kota kuala lumpur hanya nak mengejar sebuah cita2 membahagiakan yang ada di sana .. buat kawan2 pokcik yang baru yang lama korang yg selalu datang dan selalu jua pergi ..itulaa asam garam berkawan masa manis bersama masa sedih susah nak berjumpa .. bacalaa blog pokcik ni akan tau laa sapa pokcik ..anak seorang penoreh getah yg punya keazaman wlpun seribu halangan mendatang..!!



    Cuaca & Waktu...

    Click for Kuala Lumpur, Malaysia Forecast


    Coretan Dahulukala...

  • alhamdulillah
  • posa ke 5
  • posa 2005
  • 1st day
  • ahah ni gambo lama aku ..ehe ada kesempatan masa...
  • entah
  • penat ....sedih..ingat
  • aksi futsal 17SEptEmber 05
  • kehidupan...16 SePt 05
  • sebuah kemaafan


  • Teman BicaRa PokCIk

  • HasrulMuin, Ganu Kita
  • Hairi, JB
  • Iz, Bangi
  • Zam, Story of Us
  • Ross, Shah Alam
  • Saif, Orang KL
  • Reez, Transcript Of My Life
  • Suhaimi Pengacara
  • Raja Pelaut
  • Seroja
  • Affendi Osman
  • Abg Bad ERA
  • Mizi "MiziOnline"
  • Cuya
  • Anggeriq
  • Dongsanchai
  • Hapizx kelate
  • OntahsapO
  • Jowopinter
  • DikYah KEKasih Gelap ku
  • Kujie
  • Kak KAsiH TerSaYang
  • NAZZMAN
  • PUTUBAMBU
  • ABe Eq
  • Pika Merah GeNg BadminTon Pokcik
  • TOK NABE GenG BuDu PokCIk
  • UNCLE J SAIE POKCIK
  • CAPPUCINO ORE KELATE DOK OBERTHESEA GENG PETAI POKCIK
  • ABE ADIE NUN DI LANGKAWI
  • SYAM GENG POKCIK
  • MDMZEND ANAK DIA COMEL
  • AZZA AWEKS KELATE GENG POKCIK
  • CUTE PANDA
  • GIDONG ORE JAUH
  • LANUN YANG TAK JAHAT
  • ABE PUTRA GENG PETAI


  • 'Link' Berguna...

  • Google News
  • Yahoo
  • Hotmail
  • Maybank2U
  • The Star
  • Berita Harian
  • RHB
  • e-Kawan
  • MySpace
  • Friendster
  • Air Asia
  • Golden Screen Cinema
  • KLSE
  • TM Net


  • Arkib...
  • August 2005
  • September 2005
  • October 2005
  • November 2005
  • December 2005
  • January 2006
  • February 2006
  • March 2006
  • April 2006
  • May 2006
  • June 2006
  • July 2006
  • August 2006
  • September 2006
  • October 2006
  • November 2006
  • December 2006
  • January 2007
  • March 2007
  • April 2007
  • May 2007
  • June 2007
  • July 2007
  • August 2007
  • September 2007
  • October 2007
  • November 2007
  • December 2007
  • March 2008
  • April 2008
  • June 2008
  • July 2008
  • August 2008
  • September 2008
  • October 2008
  • November 2008
  • April 2009
  • July 2009
  • August 2009


  • Istimewa...
    Untukmu...

    Jom Sembang...





    Jumlah Pelawat...
    Jumlah Lawatan...
    Terima kasih kepada: -

    Terima kasih kepada CHERYL
    Photobucket
    Blogger
    Chatterbox
    MSJ Box