Wednesday, October 26, 2005
semalam esok

semalam begitu bermakna bagi aku..kerana rasanya saat yang paling sukar aku hadapi sepanjang hidup aku ..bukan apa semalam mengajar aku erti kasih sayang, rindu yang sebenarnya pada insan yang kita sayang....aku tahu semuanya membawa seribu pengertian dalam hidup ni..sungguh bermakna..semalam mengajar aku erti sabar , kecewa dan airmata ...apa ertinya semua ni ..pada aku???

Nyayian lagu ‘ warkah berlagu pilu” dan ku berserah aku tujukan pada insane tersayang K….aku harap akan faham senikata lagu yg ada dalamnya ..begitulaa diri aku pada masa kini ..luahan hati yg tak dapat aku kuarkan ngan kata2 hanya secebis titipan lirik lagu yang penuh bermakna buat aku..bila sendirian aku mendengar dan menghayati lagu ni air mata jernih aku ni mengalir dengan sendiri…wauuu apa ni …kenapa aku bleh menjadi begitu sensitive teramat sgt sensitive pada ketika ni…aku berserah padamu maha Esa mungkin takdir kan menentukan segalanya…ku berserah kepada apa yang telah berlaku pada diriku ini…hanya dikau dapat merubah segalanya pada dikau saje kau mengahap kembali …cam tulaa rasanya…diri aku pada masa ni hanya berserah pada mu.aku harus sedar ..semoga kebodohan aku ni takkan mengaburi cinta yg aku cuba semai ..K..hadir mu bagaikan satu harapan pada aku ..sebelum hidup aku penuh kebosanan dan tak tentu arah K kau harapan aku menggunung teramat tinggi padamu ..seikhlasnya aku Ucapkan Kata sayang…..semoga malam aku akan lena semoga tido aku tak dibayangi mimpi ngeri kau akan tinggalkan aku..K

esok entah apa akan berlaku pada diri aku..kalaulaaah dikatakan aku mati pergi selamanya harapan aku hanya satu..jgn lupakan aku walaupun jasad aku dah tiada tp tiap nafas aku ada bersamau selamanya K....


Telah ku cuba
Untuk melupakan dirimu
Telah ku cuba
Menghilangkan semua rinduku

Biarpun terpaksa
Menelan keperitannya
Namun aku rela
Daripada menanggung seksa

Biarpun aku cinta
Cinta kepadamu
Biarpun aku sayang
Sayang padamu

Bila orang dah benci
Apa guna ku nanti
Ku bagai lilin
Membakar diri........

Ku sangka panas sampai ke petang
Rupanya hujan di tengahari
Ku sangka engkau benar benar cinta
Rupanya aku didustai

Pergilah kau pergi sayang
Andai itu yg kau mahu
Rela aku menderita
Asalkan kau bahagia..........

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


Permulaan...

  • Home
  • E-mail Saya
  • Buku Tetamu.. Sila Tinggalkan Pesanan


  • Tentang Aku...

    My Photo
    Name:
    Location: Balakong, Selangor Darul Ehsan, Malaysia

    aku ada lah aku .. gelaran pokcik aku terima dengan senang sekali .. apa segala pokcik coretkan dalam blog ni adalah hak dan pandangan peribadi pokcik .. kalau sesiapa tak suka apa yang pokcik borakkan maaflaaa ni adalah hak pokcik di sebuah negara yang aman damai ni .. pokcik bukan artis jauh sekali nak terkenal tp pokcik adalah pokcik yang takda orang lain dapat menjadi pokcik .. sumber inspirasi tentulaah mek pokcik.. anak seorang penoreh getah dari kuala krai..menjelajah ke kota kuala lumpur hanya nak mengejar sebuah cita2 membahagiakan yang ada di sana .. buat kawan2 pokcik yang baru yang lama korang yg selalu datang dan selalu jua pergi ..itulaa asam garam berkawan masa manis bersama masa sedih susah nak berjumpa .. bacalaa blog pokcik ni akan tau laa sapa pokcik ..anak seorang penoreh getah yg punya keazaman wlpun seribu halangan mendatang..!!



    Cuaca & Waktu...

    Click for Kuala Lumpur, Malaysia Forecast


    Coretan Dahulukala...

  • Kau Penyeri hidup ..Buat insan Bernama K
  • anak yatim
  • takziah
  • derma sama merasa...
  • pedih
  • alhamdulillah
  • posa ke 5
  • posa 2005
  • 1st day
  • ahah ni gambo lama aku ..ehe ada kesempatan masa...


  • Teman BicaRa PokCIk

  • HasrulMuin, Ganu Kita
  • Hairi, JB
  • Iz, Bangi
  • Zam, Story of Us
  • Ross, Shah Alam
  • Saif, Orang KL
  • Reez, Transcript Of My Life
  • Suhaimi Pengacara
  • Raja Pelaut
  • Seroja
  • Affendi Osman
  • Abg Bad ERA
  • Mizi "MiziOnline"
  • Cuya
  • Anggeriq
  • Dongsanchai
  • Hapizx kelate
  • OntahsapO
  • Jowopinter
  • DikYah KEKasih Gelap ku
  • Kujie
  • Kak KAsiH TerSaYang
  • NAZZMAN
  • PUTUBAMBU
  • ABe Eq
  • Pika Merah GeNg BadminTon Pokcik
  • TOK NABE GenG BuDu PokCIk
  • UNCLE J SAIE POKCIK
  • CAPPUCINO ORE KELATE DOK OBERTHESEA GENG PETAI POKCIK
  • ABE ADIE NUN DI LANGKAWI
  • SYAM GENG POKCIK
  • MDMZEND ANAK DIA COMEL
  • AZZA AWEKS KELATE GENG POKCIK
  • CUTE PANDA
  • GIDONG ORE JAUH
  • LANUN YANG TAK JAHAT
  • ABE PUTRA GENG PETAI


  • 'Link' Berguna...

  • Google News
  • Yahoo
  • Hotmail
  • Maybank2U
  • The Star
  • Berita Harian
  • RHB
  • e-Kawan
  • MySpace
  • Friendster
  • Air Asia
  • Golden Screen Cinema
  • KLSE
  • TM Net


  • Arkib...
  • August 2005
  • September 2005
  • October 2005
  • November 2005
  • December 2005
  • January 2006
  • February 2006
  • March 2006
  • April 2006
  • May 2006
  • June 2006
  • July 2006
  • August 2006
  • September 2006
  • October 2006
  • November 2006
  • December 2006
  • January 2007
  • March 2007
  • April 2007
  • May 2007
  • June 2007
  • July 2007
  • August 2007
  • September 2007
  • October 2007
  • November 2007
  • December 2007
  • March 2008
  • April 2008
  • June 2008
  • July 2008
  • August 2008
  • September 2008
  • October 2008
  • November 2008
  • April 2009
  • July 2009
  • August 2009


  • Istimewa...
    Untukmu...

    Jom Sembang...





    Jumlah Pelawat...
    Jumlah Lawatan...
    Terima kasih kepada: -

    Terima kasih kepada CHERYL
    Photobucket
    Blogger
    Chatterbox
    MSJ Box