Wednesday, November 16, 2005
malam ..lewat




6.10pm rabu 16 NoV 05..saat ni aku masih lagi berapa di pejabat dan hujan turun ngan lebat juga..aku dok mengadap satu projek paper client yang nak urgent gak so aku decide hari ni dan hari2 yang seterusnya aku akan balik lewat ..aku akan ulangi rutin harian aku dahulu yang selalu kuar pejabat sebelah malam paling awal aku balik mungkin 9.30mlm atau paling lewat jam 10.30mlm ...aku nak abadikan diri semula ngan kerja..ni saja cara yang aku rasa blh menghilangkan...rindu ...yang teramat sgt pada K ..mungkin ini akan menghilangkan sedikit saje tp rasa rindu ni takkan padam..entah hari ni aku tidak menerima satu sms atau emailpun daripada dia KENAPA..apa salah aku..dah takda apa2 makna lagi ke aku dalam hidup dia walaupun sedikit..dah tak macam dulu setiap sms yangaku hantar akan ada balasannya..kenapa skrg dia buat aku cam ni...apa salah aku ..aku ada buat kesilapan ke..pada K dah takda kata-kata aku nak ucap..hanya berdoa dan berserah semoga masih ada kata rindu dan sayang sebagaimana kau ucapkan masa mula-mula kita bertemu..adakah aku ni membosankan penyibuk suka jaga hal kamu..kalau begitu yang kamu rasakan aku minta maaf...K

6.25pm dah lewat ni aku blm lagi solat asar dan makanan nak berbuka pun blm lagi beli..aku makan simple jah ni nasi putih sayur lauk sikit dah utk hari ni ..kira makan malam + sahur terus laa :) dah biasa cam ni ..hidupaku dulu pun cam ni gak..tadi pi timbang berat 65kg laa dah susut aku nampaknya ..ramai orang yang perasan ngan perubahan yang berlaku pada aku muka dah tak ceria cam dulu selalu murung dah kurang bertegur sapa dan bergurau ...kadang-kadang aku sendiri rindukan diri aku yang dulu.yg happy go lucky ..tapi saat aku rindukan K buatkan aku jadi cam ni...6.30 aku nak solat asar dulu pasni kalau ada masa aku sambung....

alhamdulilah nampaknya aku masih ada kesempatan untuk berbicara kat sini walaupun projek paper kat depan mata ni aku tinggalkan kejap tadi aku dah selamat berbuka puasa dan solat maghrig ..nampaknya hasrat aku nak makan nasi putih + lauk biasa tak kesampaian sbb kedai sebelah opis aku ni takda pilihan so aku makan nasi goreng ikan masin + telur dadar + air bali suam..kenyang dah kira nak sahur utk esok terus aa cam ni ,..eehhh..alhamdulillah sekali lagi aku panjatkan padaNYa..tp satu yang aku tak dapat nafikan entahlaaa dia tetap muncul semasa aku makan tadi..kenapa..kenapa K kau kerap berada disisi tp sebagai ilusi bila kau yang sebenar akan muncul..berserah saje...ok..aku nak sambung kerja ..gambar dia ada sentiasa disisi pengubat rindu yang tak kesampaian...kerjaaaa kerjaaa.sblm tu cuba teka kat mana gambar2 tu semua eheeh .. :) sepuluh duit aku bagi sapa dapat teka..K

3 Comments:

At 2:36 pm, Blogger aduhaitOSS@tikustopia said...

Pakcik ,
Gmbar2 tu ..ko dh kunci dlm peti besi..dan pastu ko dah tanam peti besi kat sebelah bukit tinggi...lubang yg ko korek tuk ko tanam peti tu sedlam 10 kaki..dan kunci mangga pti besi tu dah ko campakkan ke dasar laut china selatan...

err..ada ngam ka..wa bilang ?

 
At 5:04 pm, Blogger Asmadi said...

takda ngam laa nek cakap apa tarak faham..:)

 
At 1:03 am, Blogger yuyun said...

hehehe..saya nak teka leh? emm..sama ada lam pc atau atas meja awak...tul tak?? nak duit raya ni...

 

Post a Comment

<< Home


Permulaan...

  • Home
  • E-mail Saya
  • Buku Tetamu.. Sila Tinggalkan Pesanan


  • Tentang Aku...

    My Photo
    Name:
    Location: Balakong, Selangor Darul Ehsan, Malaysia

    aku ada lah aku .. gelaran pokcik aku terima dengan senang sekali .. apa segala pokcik coretkan dalam blog ni adalah hak dan pandangan peribadi pokcik .. kalau sesiapa tak suka apa yang pokcik borakkan maaflaaa ni adalah hak pokcik di sebuah negara yang aman damai ni .. pokcik bukan artis jauh sekali nak terkenal tp pokcik adalah pokcik yang takda orang lain dapat menjadi pokcik .. sumber inspirasi tentulaah mek pokcik.. anak seorang penoreh getah dari kuala krai..menjelajah ke kota kuala lumpur hanya nak mengejar sebuah cita2 membahagiakan yang ada di sana .. buat kawan2 pokcik yang baru yang lama korang yg selalu datang dan selalu jua pergi ..itulaa asam garam berkawan masa manis bersama masa sedih susah nak berjumpa .. bacalaa blog pokcik ni akan tau laa sapa pokcik ..anak seorang penoreh getah yg punya keazaman wlpun seribu halangan mendatang..!!



    Cuaca & Waktu...

    Click for Kuala Lumpur, Malaysia Forecast


    Coretan Dahulukala...

  • kereta
  • tanpa dia
  • isnin
  • my mom
  • new baby
  • koleksi raya 05
  • raya dah habis ...
  • anak yatim 05
  • selamat hari raya.
  • Semalam kau tinggalkan diriku..akan ku singkirkan ...


  • Teman BicaRa PokCIk

  • HasrulMuin, Ganu Kita
  • Hairi, JB
  • Iz, Bangi
  • Zam, Story of Us
  • Ross, Shah Alam
  • Saif, Orang KL
  • Reez, Transcript Of My Life
  • Suhaimi Pengacara
  • Raja Pelaut
  • Seroja
  • Affendi Osman
  • Abg Bad ERA
  • Mizi "MiziOnline"
  • Cuya
  • Anggeriq
  • Dongsanchai
  • Hapizx kelate
  • OntahsapO
  • Jowopinter
  • DikYah KEKasih Gelap ku
  • Kujie
  • Kak KAsiH TerSaYang
  • NAZZMAN
  • PUTUBAMBU
  • ABe Eq
  • Pika Merah GeNg BadminTon Pokcik
  • TOK NABE GenG BuDu PokCIk
  • UNCLE J SAIE POKCIK
  • CAPPUCINO ORE KELATE DOK OBERTHESEA GENG PETAI POKCIK
  • ABE ADIE NUN DI LANGKAWI
  • SYAM GENG POKCIK
  • MDMZEND ANAK DIA COMEL
  • AZZA AWEKS KELATE GENG POKCIK
  • CUTE PANDA
  • GIDONG ORE JAUH
  • LANUN YANG TAK JAHAT
  • ABE PUTRA GENG PETAI


  • 'Link' Berguna...

  • Google News
  • Yahoo
  • Hotmail
  • Maybank2U
  • The Star
  • Berita Harian
  • RHB
  • e-Kawan
  • MySpace
  • Friendster
  • Air Asia
  • Golden Screen Cinema
  • KLSE
  • TM Net


  • Arkib...
  • August 2005
  • September 2005
  • October 2005
  • November 2005
  • December 2005
  • January 2006
  • February 2006
  • March 2006
  • April 2006
  • May 2006
  • June 2006
  • July 2006
  • August 2006
  • September 2006
  • October 2006
  • November 2006
  • December 2006
  • January 2007
  • March 2007
  • April 2007
  • May 2007
  • June 2007
  • July 2007
  • August 2007
  • September 2007
  • October 2007
  • November 2007
  • December 2007
  • March 2008
  • April 2008
  • June 2008
  • July 2008
  • August 2008
  • September 2008
  • October 2008
  • November 2008
  • April 2009
  • July 2009
  • August 2009


  • Istimewa...
    Untukmu...

    Jom Sembang...





    Jumlah Pelawat...
    Jumlah Lawatan...
    Terima kasih kepada: -

    Terima kasih kepada CHERYL
    Photobucket
    Blogger
    Chatterbox
    MSJ Box