Tuesday, March 14, 2006
badminton



hari selasa cam biasalaa kan..program malam adalah main badminton..pakcik ni kalau jam 9.00 malam hari selasa takkan ke mana2 ada jah kat kompleks belia dan sukan kuantan ni..situ sajalaa kalau org nak cari den ada saja kat sana tak lari ke mana unless kalau ada kursus ataupun gua ada makan angin kosong eheh..yang lain situ saja tempatnya...
hari ni juga den pi bayar saman MPK..habis duit salah sendiri juga dah tahu letak tempat parking salah pastu pi lama-lama kat padang tu buat menda ..hasilnya saman dapat muka tambah hitam..org cakap laa muka aku dah hitam what ever pakcik tak kisah hitam ke gelap ke nak buat cam mana pakcik dah memang asli lahir dari kandungan hitam ahha..terima sajala!!hitam manis si hitam manis..ye ke??undi sekarang ahaha..alhamdulillah dengan pertolongan opis mate aku saman kena bayar RM20.00 hinggit saja..aduh dah laa tengah2 bulan mengambang ni..20.00 hinggit begitu bermakna buat den..lps tu tali raket badminton den putus ,,baiki terbang RM21.00hinggit awaaa dah habis 41.00hinggit dalam masa sehari..waa gaji lambat lagi ni..cam mana nak cover eheh..ikat perutlaa nampaknya pakcik lepas ni..makan biskut ping pong saja ..eheh biskut ping pong ni best awaaa cecah ngan teh o panass terangkat..ahah kalau dah takda duit semua makan habis sodap eheh!!biasalaa kan masa nilaah terasa nikmatnya makanan..peeehhhh memang sedap biskut paling enak lemak berkirm di sukai ramai..!!
hari ni dalam sejarah tak pi makan lunch bukan menda pagi tadi opis mate belanja makan nasi lemak bfast laa kan dia beli extra 2 bungkus..makan pkl 10.00am terasa kenyang sampai ke petang pastu tu ptg lak gua tibai makan nasi lemak pagi tadi yg masih elok di jamin oleh kementerian kesihatan malaysia..so kiranya makan nasi lemak jah aku ni badan pun dah naik berlemak..rezeki jangan di tolak naaa musuh jangan di cari so nasi lemak tu jangan tolak tepi eheh sodap!!
keja lak hari ni..pagi2 dah kena jumpa client biasala kan ada client yang takpuas hati kena juga pagi ni jam 8.45 am den tak sempat lagi buat keja apa dah ada ..pagi buta org kata..habislaa kan 2 jam setengah melalut saja kejanya..pastu hari ni yang cuti ramai lak semau officer marketing so aku yang dok kat kredit ni kenalaa coverm kerja diorg layaaannnnn semua customer yang datang sampai keja aku pun entah ke mana susah-susah saja!yang aku rasa terkilan tu cam ni laa ..boss marketing kalau diorang semua cuti aku yg dok kat kredit ni kena cover keja diorg tapi kan kalau laa aku cuti boss diorg blh lak cakap keja kredit jangan tolong so hangin satu badan laa pakcik kalau cam ni..gerammm...blh kencing masin aku dibuatnyaa..!!dah laa ramai yang datang bertanya aku sorang lak layan pastu boss kau ngan muka selamba badak tanya mana keja aku..tuuuu dia tak nampak ke yg aku dok sibuk layan org2 yg datang tanpu ku undang ..bermadah laa kan..!!so aku fikir cam ni sajaaa ni demi kebaikan branch ni saja yang lain malas nak ambil port ikut suka lembu diorang nak tambat kat mana..apalaa aku ni dah masuk bab lembu lak..
dah melalut aku ni...cewaaah tahu takpa ..walaupun lutut ku sakit namun ku gagahi jua demi raket yang baru ku baiki *nada suara korang buat cam cerita seniman bujang lapuk eeh waaachhhaa den pi dulu wokeh!!

1 Comments:

At 9:01 am, Blogger Asmadi said...

Joe..
alhamdulillah..mujurlaa dapat buat rayuan sikit..

apa yg saya ada org lain takda..biasa jah Joe sama kot eheh yg beza hitam legam jah ahah..gurau jah..

insya allh jomlaa bawa wife honeymoon kat kuantan !!

selamat berbulan madu dan nikmati saat2 bahagia..!!!

 

Post a Comment

<< Home


Permulaan...

  • Home
  • E-mail Saya
  • Buku Tetamu.. Sila Tinggalkan Pesanan


  • Tentang Aku...

    My Photo
    Name:
    Location: Balakong, Selangor Darul Ehsan, Malaysia

    aku ada lah aku .. gelaran pokcik aku terima dengan senang sekali .. apa segala pokcik coretkan dalam blog ni adalah hak dan pandangan peribadi pokcik .. kalau sesiapa tak suka apa yang pokcik borakkan maaflaaa ni adalah hak pokcik di sebuah negara yang aman damai ni .. pokcik bukan artis jauh sekali nak terkenal tp pokcik adalah pokcik yang takda orang lain dapat menjadi pokcik .. sumber inspirasi tentulaah mek pokcik.. anak seorang penoreh getah dari kuala krai..menjelajah ke kota kuala lumpur hanya nak mengejar sebuah cita2 membahagiakan yang ada di sana .. buat kawan2 pokcik yang baru yang lama korang yg selalu datang dan selalu jua pergi ..itulaa asam garam berkawan masa manis bersama masa sedih susah nak berjumpa .. bacalaa blog pokcik ni akan tau laa sapa pokcik ..anak seorang penoreh getah yg punya keazaman wlpun seribu halangan mendatang..!!



    Cuaca & Waktu...

    Click for Kuala Lumpur, Malaysia Forecast


    Coretan Dahulukala...

  • my team
  • Kau ilhamku...
  • relaks!!
  • tekanan
  • because of U!!
  • mersing
  • salam jumaat!!
  • belaian jiwa
  • Tabah & Tekad
  • pantai sepat


  • Teman BicaRa PokCIk

  • HasrulMuin, Ganu Kita
  • Hairi, JB
  • Iz, Bangi
  • Zam, Story of Us
  • Ross, Shah Alam
  • Saif, Orang KL
  • Reez, Transcript Of My Life
  • Suhaimi Pengacara
  • Raja Pelaut
  • Seroja
  • Affendi Osman
  • Abg Bad ERA
  • Mizi "MiziOnline"
  • Cuya
  • Anggeriq
  • Dongsanchai
  • Hapizx kelate
  • OntahsapO
  • Jowopinter
  • DikYah KEKasih Gelap ku
  • Kujie
  • Kak KAsiH TerSaYang
  • NAZZMAN
  • PUTUBAMBU
  • ABe Eq
  • Pika Merah GeNg BadminTon Pokcik
  • TOK NABE GenG BuDu PokCIk
  • UNCLE J SAIE POKCIK
  • CAPPUCINO ORE KELATE DOK OBERTHESEA GENG PETAI POKCIK
  • ABE ADIE NUN DI LANGKAWI
  • SYAM GENG POKCIK
  • MDMZEND ANAK DIA COMEL
  • AZZA AWEKS KELATE GENG POKCIK
  • CUTE PANDA
  • GIDONG ORE JAUH
  • LANUN YANG TAK JAHAT
  • ABE PUTRA GENG PETAI


  • 'Link' Berguna...

  • Google News
  • Yahoo
  • Hotmail
  • Maybank2U
  • The Star
  • Berita Harian
  • RHB
  • e-Kawan
  • MySpace
  • Friendster
  • Air Asia
  • Golden Screen Cinema
  • KLSE
  • TM Net


  • Arkib...
  • August 2005
  • September 2005
  • October 2005
  • November 2005
  • December 2005
  • January 2006
  • February 2006
  • March 2006
  • April 2006
  • May 2006
  • June 2006
  • July 2006
  • August 2006
  • September 2006
  • October 2006
  • November 2006
  • December 2006
  • January 2007
  • March 2007
  • April 2007
  • May 2007
  • June 2007
  • July 2007
  • August 2007
  • September 2007
  • October 2007
  • November 2007
  • December 2007
  • March 2008
  • April 2008
  • June 2008
  • July 2008
  • August 2008
  • September 2008
  • October 2008
  • November 2008
  • April 2009
  • July 2009
  • August 2009


  • Istimewa...
    Untukmu...

    Jom Sembang...





    Jumlah Pelawat...
    Jumlah Lawatan...
    Terima kasih kepada: -

    Terima kasih kepada CHERYL
    Photobucket
    Blogger
    Chatterbox
    MSJ Box