Wednesday, March 08, 2006
tekanan
















lately aku begitu tertekan dengan bebanan kerja ..nak aku ukirkan sebuah senyuman begitu sukar..susah nak aku gambarkan perasaan aku..aku perlukan teman yang dapat aku jadikan tempat untuk meluahkan perasaan..aku masih tercari-cari siapakah dia..idaman hati..dengan blog ni yang tak tahu berkata-kata aku luahkan segalanya..segala hasrat yang terpendam, segala perasaan yang mencurah-curah..kesedihan aku..kegembiraan aku semua ada di sini.!!

entahlaa teman tapi mesra..cam mana tu..aku pening ngan bank ni sekarang rasa cam nak berhenti kerja dan mencari haluan lain tak nak dah aku masuk banking line ni..pening pakcik muka pun dah berkedut eheh sebelum sampai masa ..tulaa asyik banyak berfikir pasal kerja dan sometimes diri sendiri juga terabai..rehat memang tak cukup ..tido 1 hari 4 ke 5 jam saja..cam mana nak cergas kat opis..cam mana laa kepala otak aku ni tak beku..lembab dah tahap kanak-kanak tadika..

ni jam 7.08pm masih kat opis den nak sambung sat jah lps maghrib nak balik laa tak larat dah nak tgk benda ni semua..fail2 atas meja aku berlambak dah..entahlaa..den pun tak tahu..nak cari rezeki punyer citer sampai cam ni..mek aku pun selalu terkejut kalau aku call dia lps maghrib dia tanya dok mana ni..apa lagi anak jantan ni jawab laa dok opislaa..ot ke mek tanya..mana ada ot mek..buat keja jah..laa mek aku lak suruh aku balik..nak buat cam mana kawe gini;aa citer dia!!
oklaa tak nak aku melalut lagi keja makin bertambah..cau duluaaa nampaknya seeu tommorow never dies..ehe...selamat berpacaran !!

8 Comments:

At 10:27 am, Blogger Iz said...

hmmm.....muka bawah pokok tu, mcm tension je. sabar ye madi. tabahkan hati. insyaallah semuanya akan kembali tenang seperti sediakala.

 
At 11:06 am, Blogger Asmadi said...

iz..
entahlaa lately memang terasa tekanan memuncak!!thanks

zeus..
terima kasih saya masih padaNya kerana yg dtg ini semua keranaNya..
siapa nak peluk tuu!!ada ke??

 
At 12:47 pm, Blogger Aku said...

madi,
sabar itu kena banyak.
lalui nya dgn tabah.pasti suksess

 
At 12:49 pm, Blogger Asmadi said...

adi

thanks..kesabaran ni masih ada!!

 
At 1:27 pm, Blogger Unknown said...

yang aku blh katakan ialah... banyakkan bersabar je laa madi ...
tu la namanya kehidupan..ada pasang surutnya...but the best thing to do is ingat pada-Nya, Yang Maha Pengasih dan Penyanyang..

 
At 4:38 pm, Blogger saiff budiman said...

Madi ,

ermm sama2 lah madi ngan saif , beban keje , beban ngan sgalanyer..kawan ader pun mcm tak ader , sabar aje lah okay ..masih ader tu InsyaAllah

 
At 5:54 pm, Blogger Rush Murad said...

wahhhh.... semuanya 'low tone'.... apasal ler korang... macam 'mati bini' gamaknya. siap ada yg nak peluk...iishhhhh.... seeerrraammmm..... nak peluk jugak laaaa... saif pun nak peluk juga ke??? dah ada special baru ker saif??? sekatil... yer laaaa.. terdelete, impossible.... but, keep up ur new blog... tooooo dark!

 
At 6:01 pm, Blogger Asmadi said...

entahlaa abg rush semua sonyap jah suasana tak berapa bagus kot!!

 

Post a Comment

<< Home


Permulaan...

  • Home
  • E-mail Saya
  • Buku Tetamu.. Sila Tinggalkan Pesanan


  • Tentang Aku...

    My Photo
    Name:
    Location: Balakong, Selangor Darul Ehsan, Malaysia

    aku ada lah aku .. gelaran pokcik aku terima dengan senang sekali .. apa segala pokcik coretkan dalam blog ni adalah hak dan pandangan peribadi pokcik .. kalau sesiapa tak suka apa yang pokcik borakkan maaflaaa ni adalah hak pokcik di sebuah negara yang aman damai ni .. pokcik bukan artis jauh sekali nak terkenal tp pokcik adalah pokcik yang takda orang lain dapat menjadi pokcik .. sumber inspirasi tentulaah mek pokcik.. anak seorang penoreh getah dari kuala krai..menjelajah ke kota kuala lumpur hanya nak mengejar sebuah cita2 membahagiakan yang ada di sana .. buat kawan2 pokcik yang baru yang lama korang yg selalu datang dan selalu jua pergi ..itulaa asam garam berkawan masa manis bersama masa sedih susah nak berjumpa .. bacalaa blog pokcik ni akan tau laa sapa pokcik ..anak seorang penoreh getah yg punya keazaman wlpun seribu halangan mendatang..!!



    Cuaca & Waktu...

    Click for Kuala Lumpur, Malaysia Forecast


    Coretan Dahulukala...

  • because of U!!
  • mersing
  • salam jumaat!!
  • belaian jiwa
  • Tabah & Tekad
  • pantai sepat
  • letih gak
  • seksi
  • biasa
  • gelisah!!


  • Teman BicaRa PokCIk

  • HasrulMuin, Ganu Kita
  • Hairi, JB
  • Iz, Bangi
  • Zam, Story of Us
  • Ross, Shah Alam
  • Saif, Orang KL
  • Reez, Transcript Of My Life
  • Suhaimi Pengacara
  • Raja Pelaut
  • Seroja
  • Affendi Osman
  • Abg Bad ERA
  • Mizi "MiziOnline"
  • Cuya
  • Anggeriq
  • Dongsanchai
  • Hapizx kelate
  • OntahsapO
  • Jowopinter
  • DikYah KEKasih Gelap ku
  • Kujie
  • Kak KAsiH TerSaYang
  • NAZZMAN
  • PUTUBAMBU
  • ABe Eq
  • Pika Merah GeNg BadminTon Pokcik
  • TOK NABE GenG BuDu PokCIk
  • UNCLE J SAIE POKCIK
  • CAPPUCINO ORE KELATE DOK OBERTHESEA GENG PETAI POKCIK
  • ABE ADIE NUN DI LANGKAWI
  • SYAM GENG POKCIK
  • MDMZEND ANAK DIA COMEL
  • AZZA AWEKS KELATE GENG POKCIK
  • CUTE PANDA
  • GIDONG ORE JAUH
  • LANUN YANG TAK JAHAT
  • ABE PUTRA GENG PETAI


  • 'Link' Berguna...

  • Google News
  • Yahoo
  • Hotmail
  • Maybank2U
  • The Star
  • Berita Harian
  • RHB
  • e-Kawan
  • MySpace
  • Friendster
  • Air Asia
  • Golden Screen Cinema
  • KLSE
  • TM Net


  • Arkib...
  • August 2005
  • September 2005
  • October 2005
  • November 2005
  • December 2005
  • January 2006
  • February 2006
  • March 2006
  • April 2006
  • May 2006
  • June 2006
  • July 2006
  • August 2006
  • September 2006
  • October 2006
  • November 2006
  • December 2006
  • January 2007
  • March 2007
  • April 2007
  • May 2007
  • June 2007
  • July 2007
  • August 2007
  • September 2007
  • October 2007
  • November 2007
  • December 2007
  • March 2008
  • April 2008
  • June 2008
  • July 2008
  • August 2008
  • September 2008
  • October 2008
  • November 2008
  • April 2009
  • July 2009
  • August 2009


  • Istimewa...
    Untukmu...

    Jom Sembang...





    Jumlah Pelawat...
    Jumlah Lawatan...
    Terima kasih kepada: -

    Terima kasih kepada CHERYL
    Photobucket
    Blogger
    Chatterbox
    MSJ Box