Monday, March 27, 2006
rehat


























hari isnin dah pun bertemu kembali nampaknya...sudah memanggil aku dan korang semua menunaikan tanggungjawab sebagai seorang pekerja..kalau korang kuli laa dan kalau korang boss kira lbh besar tanggungjawab pada anak2 buah jugakan.hari minggu telahpun berlalu dan hari baru telah menjenguh kita semua..mungkin satu permulaan baru dalam hidup bagi sesiapa saja..mungkin juga meneruskan kesinambungan hidup dari apa yang telah direncanakan...sebelum ini..bagi aku rasanya buat masa ni hanya meneruskan kesinambungan hidup dan juga lakukan apa yang perlu dalam meneruskan kelangsungan kehidupan ni..belum terjadi apa2 yang boleh membuatkan hidup aku berubah hanya jadual biasa dtg kerja balik tido makan ..rutin mingguan...
pasal last week aku buat sikitlaa keja gile bukan menda..hari jumaat 4.45pm aku dah balik umah saja nak ambil kasut bola sbb jam 5.30pm aku ada game lawan ngan vistana hotel kuantan..dah ada orang ajak aku memang pantang ..ada jah jemputan pasal bola for sure aku akan follownya..nilaa keseronokan yang aku dapat..walaupun penat tp harga kepenatan tu aku dapat dengan merasai keseronokan yang tak dapat gambarkan ngan perkataan waa jiwa !!ahaha..lps game lpk umah aaaa..buat menda lagi layan komanwel game ..sampai dah habis siaran tv1,tv2, tv3,ntv7 , channel 8 semua aku layan..mata lelap entah jam bape..umah kawe takda astro so layan tv free sajalaa !..
sabtu..buat menda ek..rasanya rutin basuh baju ahah aku tak basuh baju minggu ni malas yg amat sgt entah aku tak tahu kenapa ..rasa tgk stok baju masih ada utk dipakai ok saja..so layan jah kartun sampai tghari ..aku kuar pi opis plan awal kononnya nak jadi pekerja contoh padahal bosan tahap gaban dok umah..jalan2 isi minyak keta RM30.00..pusing town sat tgk menda ada perkembangan terbaru..laaa rupanya 31mac -2 april ada pesta air kat kuantan. pesta ni aku dijalankan di 2 tempat satu kat pantai teluk chempedak dan 1 lagi kat benteng sungai kuantan..ni ada sedikit gambar tgh dok buat preparation pasal pesta ni ejoy it..kalau ada org kl yg rasa nak dtg aku alu-alukan walaupun ni bkn town kelahiran aku at least memeriahkan suasana..betul tak korang??
pastu dah puas posing bandar kuantan aku pilaa kat opis dalam jam 1pm...sampai sat jah kawan aku call ajak jalan2 cari teman ahah kat megamall..so lpk laa kat megamall at the same time member aku keja jual keta tu yg dok bergaya sakan dpn keta tu ahah nak beli tak mampu so aku mampu ambil gambar jelaa waaaa..!!so lpk sini takda menda..sambil tgk ada audition utk rancangan baru 8tv one in million eeh aku tak join dah tahu beb suara den bukan sedap tak pasal2 kena kutuk eeh sedar diri awal2 dari dok memalukan diri sendiri ehe!apa macam betul tak apa aku katakan..
ahad lepak umah ada game bola malas nak layan penat sbb hujan eeheh..wokehh pakcik nak ucapkan SELAMAT DATANG KALAU ADA SAPA2 nak DTG BG PESTA AIR PAHANG 2006..pada 31 Mac hingga 2 APril 2006..ada pelbagai acara menarik ..datang beramai-ramai cewaaah dah jadi reporter lak den ni eheh saja nak promosi!

10 Comments:

At 4:38 pm, Blogger Unknown said...

thanks madi...aku pun doakn hang hidup bahgia disamping org yg trsayang..cehh wah!! heheh.. ingat brcdg nak pi ktn weekend ni, umh kakak aku..ank sedara yg comel tu nk smbt besday katanya...ntah laa.. 3 h/bln april ada test!!.. kena pikir dulu...slalu gak pi benteng teman bapa sedara aku mancing!!!

 
At 5:07 pm, Blogger Asmadi said...

kalau hang mai sini pilaa pesta air!!best juga ada banyak aktiviti memancing semua..

menda kau ni bahagia ngan org tersayang mana adalagi tgh mencari eheheh!!

 
At 6:27 pm, Blogger Reez said...

Menarik... Tapi tak leh nak gie sebab tak free time tu... Ade banyak perkara yang nak kene diuruskan..

Madi, kalau ade lagi ape2 event kat Kuantan, bagitau ye ! Kalau free, boleh le saya turun ke Kuantan...

 
At 8:38 am, Blogger Asmadi said...

insya allah blh saja nak update apa yang berlaku kat kuantan..

kalau Reez, Joe blh trn kuantan nak join aktiviti yang ada best juga !!

 
At 9:41 am, Blogger Reez said...

No problem kalau tak de hal... Boleh aje; "pucuk dicita, ulam mendatang"....

 
At 1:53 pm, Blogger Rush Murad said...

gataiiii!!!!!!!!!!!

 
At 1:59 pm, Blogger saiff budiman said...

Madi

cantik nyer tmpt tu perhh ermm mcm nak pi sana aje hehehehhe..reez hang pi ka , jom skali hehehe

 
At 2:29 pm, Blogger Asmadi said...

sapa gataiiiii ni ehheh

saif memang laa kuantan ni byk tempat cantik eheh bawa rombongan baru best!!

 
At 2:48 pm, Blogger Reez said...

Alah abg Rush...

Mane ade gataii... Datai adelah.. Heheheeheh...

P/s:-
Berangan nak bercuti kat Datai Langkawi.... Ade hati lak tuh!
:-)

 
At 2:51 pm, Blogger Reez said...

Saiff,

No problem.. Kalau saya free dan tak de hal, maka jejaklah kaki saya nie dibumi Kuantan..

Hang nak ikut sekali? Boleh, lagi ramai lagi meriah..

 

Post a Comment

<< Home


Permulaan...

  • Home
  • E-mail Saya
  • Buku Tetamu.. Sila Tinggalkan Pesanan


  • Tentang Aku...

    My Photo
    Name:
    Location: Balakong, Selangor Darul Ehsan, Malaysia

    aku ada lah aku .. gelaran pokcik aku terima dengan senang sekali .. apa segala pokcik coretkan dalam blog ni adalah hak dan pandangan peribadi pokcik .. kalau sesiapa tak suka apa yang pokcik borakkan maaflaaa ni adalah hak pokcik di sebuah negara yang aman damai ni .. pokcik bukan artis jauh sekali nak terkenal tp pokcik adalah pokcik yang takda orang lain dapat menjadi pokcik .. sumber inspirasi tentulaah mek pokcik.. anak seorang penoreh getah dari kuala krai..menjelajah ke kota kuala lumpur hanya nak mengejar sebuah cita2 membahagiakan yang ada di sana .. buat kawan2 pokcik yang baru yang lama korang yg selalu datang dan selalu jua pergi ..itulaa asam garam berkawan masa manis bersama masa sedih susah nak berjumpa .. bacalaa blog pokcik ni akan tau laa sapa pokcik ..anak seorang penoreh getah yg punya keazaman wlpun seribu halangan mendatang..!!



    Cuaca & Waktu...

    Click for Kuala Lumpur, Malaysia Forecast


    Coretan Dahulukala...

  • kembali II
  • kembali
  • badminton
  • my team
  • Kau ilhamku...
  • relaks!!
  • tekanan
  • because of U!!
  • mersing
  • salam jumaat!!


  • Teman BicaRa PokCIk

  • HasrulMuin, Ganu Kita
  • Hairi, JB
  • Iz, Bangi
  • Zam, Story of Us
  • Ross, Shah Alam
  • Saif, Orang KL
  • Reez, Transcript Of My Life
  • Suhaimi Pengacara
  • Raja Pelaut
  • Seroja
  • Affendi Osman
  • Abg Bad ERA
  • Mizi "MiziOnline"
  • Cuya
  • Anggeriq
  • Dongsanchai
  • Hapizx kelate
  • OntahsapO
  • Jowopinter
  • DikYah KEKasih Gelap ku
  • Kujie
  • Kak KAsiH TerSaYang
  • NAZZMAN
  • PUTUBAMBU
  • ABe Eq
  • Pika Merah GeNg BadminTon Pokcik
  • TOK NABE GenG BuDu PokCIk
  • UNCLE J SAIE POKCIK
  • CAPPUCINO ORE KELATE DOK OBERTHESEA GENG PETAI POKCIK
  • ABE ADIE NUN DI LANGKAWI
  • SYAM GENG POKCIK
  • MDMZEND ANAK DIA COMEL
  • AZZA AWEKS KELATE GENG POKCIK
  • CUTE PANDA
  • GIDONG ORE JAUH
  • LANUN YANG TAK JAHAT
  • ABE PUTRA GENG PETAI


  • 'Link' Berguna...

  • Google News
  • Yahoo
  • Hotmail
  • Maybank2U
  • The Star
  • Berita Harian
  • RHB
  • e-Kawan
  • MySpace
  • Friendster
  • Air Asia
  • Golden Screen Cinema
  • KLSE
  • TM Net


  • Arkib...
  • August 2005
  • September 2005
  • October 2005
  • November 2005
  • December 2005
  • January 2006
  • February 2006
  • March 2006
  • April 2006
  • May 2006
  • June 2006
  • July 2006
  • August 2006
  • September 2006
  • October 2006
  • November 2006
  • December 2006
  • January 2007
  • March 2007
  • April 2007
  • May 2007
  • June 2007
  • July 2007
  • August 2007
  • September 2007
  • October 2007
  • November 2007
  • December 2007
  • March 2008
  • April 2008
  • June 2008
  • July 2008
  • August 2008
  • September 2008
  • October 2008
  • November 2008
  • April 2009
  • July 2009
  • August 2009


  • Istimewa...
    Untukmu...

    Jom Sembang...





    Jumlah Pelawat...
    Jumlah Lawatan...
    Terima kasih kepada: -

    Terima kasih kepada CHERYL
    Photobucket
    Blogger
    Chatterbox
    MSJ Box