Friday, December 29, 2006
aku akan kembali


assalamualaikum salam hari jumaat ,..pejam celik pejam celik rupanya lagi beberapa hari tahun 2007 akan menjelang dan akan meninggalkan tahun 2006,,bagi tiap orang aku rasa mempunyai pelbagai kenangan pahit manis masam semuanya bercampur dan bagi aku sendiri tahun 2006 terlalu banyak meninggalkan kesan dalam hidup aku..tapi hakikat yang tak leh aku nafikan aku masih sendiri...ni kira review tahun 2006 sebelum menjelang tiba tahun baru 2007..dan satu lagi hakikat next year aku akan bertambah satu lagi tahun umurlaa beb ..dah jadi 28 tahun waaa makin tuaaa laa nampaknyaaa aku .huu aku tak kisah laa kan..usia sentiasa mengejar dan hanya kita tahu di mana agaknya kita pada tahap umur sekarang..
so back to review 2006...macam2 pelbagai onak duri berlaku dalam kehidupan insan bernama Tengku Asmadi anak pada mok ku ehhe!!..so pertamanya tanggal 5 Oktober 2006 aku telah beralih dari kerjaya seorang bankers menceburi bidang yang totally new for me ..Event management..aku dah mula suka ngan keja ni yang amat mencabar ketahanan aku ..mentally dan fizikal ..aku keja keja pantas , kena fikir laju dan kena buat keputusan yang tepat ..dah masuk 3 bulan aku keja sini dah few project aku handle..its quiet fun tp biasaa kan penat tuu tak leh nak lari..keja mana2 pun akan penat tul tak..korang cam mana ?kalau korang rasa happy keja penat tu lain citer kan.>!!
2006 ni life aku rasanya tak banyak berubah sangat masih sama ..rasanya masih takda sapa lagi yang betul2 bertakhta di hati..kadang-kadang aku mempersoalkan aku ni tak layak ke disayangi dan menyanyangi seseorang ..entahlaaa dah banyak kekecewaan yang aku hadapi dah banyak onak duri aku tempuhi untuk mencintai org yang takkan menjadi milik aku..walaupun aku sedar yang aku takkan dapat miliki..tp hati ni tetap ingin mencuba dan akhirnya aku akan kecewa..!!!
2006 kau laa kenangan terindah dalam mencari dealova yang serasi bersama tapi kau bukan milikku..semuanya menjadi biarlaaa rahsia dan bisakan aku mencintai 2007...
ni sebagai permulaan detik 2007..insya allah aku akan mula giat akltif dan buang semua sawang dalam blog aku ni ..Untuk yang menyambut Aildil Adha ..begitu besar pengorbanan bagi aku untuk mencintai seseorang wpun aku terluka tapi Dia masih bertakhta di Hati ..Selamat DataNg Tahun 2007!!arioeess

8 Comments:

At 3:35 pm, Anonymous Anonymous said...

Jangan jadi hamba cinta..Coz tiada cinta yang akan kekal kecuali cinta kepada PENCIPTA..
Teruskan usaha demo semoga demo berjaya mencapai dan menggapai apa yang dihajati..Insyallah..Kawe hanya boleh berdoa untuk demo..Thats all..

 
At 4:36 pm, Anonymous Anonymous said...

Hi Adi,

Akhirnya penantianku disini berakhir jua....tulisanmu memang dinanti....kuDoakan kesejahteraanmu....biar apa pun cerita hidupmu....kau adalah satu watak dalam hidupku...kau pernah singgah dihatiku....walau seketika..walau sementara..walau hanya tinggal harapan yang tidak kesampaian....aku pasrah..redha...bahagia kerna pernah mengenalimu... maafkan aku kalau sentuhan ini menggangu kecerianmu..percayalah ku hanya mengharapkan dan mendoakan kesejahteraanmu. walau apa pun rintangan dan dugaan, tabah dan sabarlah menghadapinya.

BR.
Abg.Tahir

 
At 2:58 pm, Blogger allyhanafi said...

alala.. delete komen aku plak ker?!

 
At 6:14 pm, Blogger Aku said...

hi madi, selamat tahun baru dan aidil adha.

take care

XXX

 
At 10:41 am, Blogger Unknown said...

Slamat thn Baru madi..kawe doakan demo success sokmo..:p

 
At 4:02 pm, Anonymous Anonymous said...

Hi Die,

Selamat tahun baru, Semoga dirahmati dan diberkati. Setiap dugaan yang datang pastinya membawa hikmah dan mendewasakan diri. Mencintai dan dicintai adalah sesuatu yang diluar kawalan, hanya yang tabah pasti dapat mengharungi dan menempuhnya dengan kesabaran. Cinta yang iklas akan memberikan kepuasan dan ketenangan, takpa mengharapkan balasan atau penghargaan. Kegembiraan mu adalah penawar bagiku. Kedukaanmu menghiris hatiku. semoga hari-hari yang mendatang membawa sinar bahagia buatmu yang bernama sahabat.

BR,
Dealova

 
At 9:49 am, Anonymous Anonymous said...

seksinyer gambar dia....selamat tahun baru.... ;)

 
At 8:18 am, Anonymous Anonymous said...

Hi again Madi,
Semoga kesuksesan berada dipihakmu semasa menjawat jawatam EM! Doaku agar kejayaan berterusan...
Akan senantiasa mendukungmu...

Rgds,
Q-Smoker!

 

Post a Comment

<< Home


Permulaan...

  • Home
  • E-mail Saya
  • Buku Tetamu.. Sila Tinggalkan Pesanan


  • Tentang Aku...

    My Photo
    Name:
    Location: Balakong, Selangor Darul Ehsan, Malaysia

    aku ada lah aku .. gelaran pokcik aku terima dengan senang sekali .. apa segala pokcik coretkan dalam blog ni adalah hak dan pandangan peribadi pokcik .. kalau sesiapa tak suka apa yang pokcik borakkan maaflaaa ni adalah hak pokcik di sebuah negara yang aman damai ni .. pokcik bukan artis jauh sekali nak terkenal tp pokcik adalah pokcik yang takda orang lain dapat menjadi pokcik .. sumber inspirasi tentulaah mek pokcik.. anak seorang penoreh getah dari kuala krai..menjelajah ke kota kuala lumpur hanya nak mengejar sebuah cita2 membahagiakan yang ada di sana .. buat kawan2 pokcik yang baru yang lama korang yg selalu datang dan selalu jua pergi ..itulaa asam garam berkawan masa manis bersama masa sedih susah nak berjumpa .. bacalaa blog pokcik ni akan tau laa sapa pokcik ..anak seorang penoreh getah yg punya keazaman wlpun seribu halangan mendatang..!!



    Cuaca & Waktu...

    Click for Kuala Lumpur, Malaysia Forecast


    Coretan Dahulukala...

  • salam kembali
  • Selamat Hari Raye AidilfitriAda seorang pemuda yan...
  • kenangan TerIndaH
  • DeaLovA
  • fAmILy DAy AwaNA KiJaL
  • sekadar renungan!dan ingatan buat AKU !!
  • Di LeMMa
  • Perubahan !!
  • KawAn
  • SeriBu sAtu MalAM


  • Teman BicaRa PokCIk

  • HasrulMuin, Ganu Kita
  • Hairi, JB
  • Iz, Bangi
  • Zam, Story of Us
  • Ross, Shah Alam
  • Saif, Orang KL
  • Reez, Transcript Of My Life
  • Suhaimi Pengacara
  • Raja Pelaut
  • Seroja
  • Affendi Osman
  • Abg Bad ERA
  • Mizi "MiziOnline"
  • Cuya
  • Anggeriq
  • Dongsanchai
  • Hapizx kelate
  • OntahsapO
  • Jowopinter
  • DikYah KEKasih Gelap ku
  • Kujie
  • Kak KAsiH TerSaYang
  • NAZZMAN
  • PUTUBAMBU
  • ABe Eq
  • Pika Merah GeNg BadminTon Pokcik
  • TOK NABE GenG BuDu PokCIk
  • UNCLE J SAIE POKCIK
  • CAPPUCINO ORE KELATE DOK OBERTHESEA GENG PETAI POKCIK
  • ABE ADIE NUN DI LANGKAWI
  • SYAM GENG POKCIK
  • MDMZEND ANAK DIA COMEL
  • AZZA AWEKS KELATE GENG POKCIK
  • CUTE PANDA
  • GIDONG ORE JAUH
  • LANUN YANG TAK JAHAT
  • ABE PUTRA GENG PETAI


  • 'Link' Berguna...

  • Google News
  • Yahoo
  • Hotmail
  • Maybank2U
  • The Star
  • Berita Harian
  • RHB
  • e-Kawan
  • MySpace
  • Friendster
  • Air Asia
  • Golden Screen Cinema
  • KLSE
  • TM Net


  • Arkib...
  • August 2005
  • September 2005
  • October 2005
  • November 2005
  • December 2005
  • January 2006
  • February 2006
  • March 2006
  • April 2006
  • May 2006
  • June 2006
  • July 2006
  • August 2006
  • September 2006
  • October 2006
  • November 2006
  • December 2006
  • January 2007
  • March 2007
  • April 2007
  • May 2007
  • June 2007
  • July 2007
  • August 2007
  • September 2007
  • October 2007
  • November 2007
  • December 2007
  • March 2008
  • April 2008
  • June 2008
  • July 2008
  • August 2008
  • September 2008
  • October 2008
  • November 2008
  • April 2009
  • July 2009
  • August 2009


  • Istimewa...
    Untukmu...

    Jom Sembang...





    Jumlah Pelawat...
    Jumlah Lawatan...
    Terima kasih kepada: -

    Terima kasih kepada CHERYL
    Photobucket
    Blogger
    Chatterbox
    MSJ Box