Thursday, September 21, 2006
DeaLovA



Aku ingin menjadi mimpi indah dalam tidurmu
Aku ingin menjadi sesuatu yang mungkin bisa kau rindu
Karena langkah merapuh tanpa dirimu
Oh kerana hati telah letih

Aku inginmenjadi sesuatu yang selalu bisa kau sentuh
Aku ingin kau tahu bahawa ku selalu memujamu
Tanpamu sepinya waktu merantai hati
Oh bayangmu seakan-akan

Kau seperti nyanyian dalam hati
Yang memanggil rinduku padamu
Seperti udara yang ku hela kau selalu ada

Hanya dirimu yang bisa membuatku tenang
Tanpa dirimu aku merasa hilang
Dan sepi dan sepi

Selalu ada, kau selalu ada
Selalu ada kau selalu ada…

deolova..ada orang cakap singkatan "dia Love You" aku pun not sure apa maksud disebalik perkataan dealova..yang aku pasti dan tahu lirik lagu ni begitu menyentuh perasaan aku ditambah lak dengan melodi yang mendayu-dayu..!!aku tujukan khas buat seseorang yang jauh di sana ..biarlaa dia itu menjadi rahsia ehe..cewaaah akuni ct pun dah tak rahsia aku ada lak nak rahsia huhh..biasaakan pokcik ni ada banyak rahsia..

Tika dan saat ni juga aku duk menghitung hari yang akan mendatang..bersamaan salam ramadhan almubarak yang melambai-lambai..aku juga menantikan pengakhiran sebuah episod dan harapnya aku dapat karangkan sebuah skrip cerita yang lebih indah dengan episod yang baru..!!aku minta korang doakan semoga apa yang aku impikan akan menjadi kenyataan..!insya allah..

dikesempatan yang ada ni juga aku nak ucapkan selamat datang ramadhan dan selamat menunaikan ibadah puasa pada korang semua..teristimewa buat kak kasih, meow, honey, shai, hapizx, reez,aril, shahlom,cat,badril, dan semua yang menceriakan hari-hari aku di sini..!!semoga kedatangan Ramadhan yang mulia ni memberikan seribu keberkatan buat kita semua..!salam Ramadhan juga buat semua kawan-kawan yang ada dan korang semua yang menjadi cahaya dan pelita dalam hidup aku..!!

p/s..pic kat atas tu adalah persatuan bujang sme bank cawangan kuantan eheh ..ada kekosongan tu!!





6 Comments:

At 2:07 pm, Blogger Mohd Tahir Bin Abd Halim said...

ermmm thanks...ahaks..terasa lak.... letaklah sekali lagu latar dealova baru feel...ermmm banyaklak songeh.....

BR,
Dealova

 
At 9:57 pm, Anonymous Anonymous said...

wah... tima kasih... selamat ramadhan buat Madi jua kemek ucapkan dan terima kasih juga kerana telah menceriakan hidup kami :D

 
At 11:34 pm, Blogger Reez said...

Assalamualaikum...

Ermmm... Thanks for everything... Salam Ramadhan dan semoga segala amalan dan ibadah kita diterima dan mendapat baraqah dariNya.. Insya Allah..

Selamat maju jaya didalam bidang yang hang ingin ceburi dan ingatlah selalu bahawa rakan rakanmu sentiasa menyokong dan mendoakan kebahagiaan dan kejayaanmu... Jangan lupakan mereka semua...

"Dealova"... Kalau tak silap maksud perkataan ini berkaitan cinta... Mungkin "Dia Yang KuCinta" kot... Tak pasti..

Ok, jaga diri hang bebaik... Whatever it is, believe in yourself.. Everything's gonna be fine! Trust me...

 
At 2:00 am, Anonymous Anonymous said...

OIC this Dealova stuffs really caught the attention to all those like tangkap leleh & syahdu hehehe... Saw ONCE-"Dealova" live bersama Mawi/Ina last few weeks at TV3/Astro but with the courtesy of my colleague who bought the vcd {Pirated one too! huhuhu (",)}
But now it`s Samsons-"Kenangan Terindah" caught my attentions again....
Madi, pls post the lyric on ur nx posting will ya?
Errmm agak2 who`s that lucky creature that caught ur attention & wannabe ur "Dealova" huh? (",)
Btw, hopefully ur transfer to ur new career at KL there goin` smoothly as expected. Balik Kuala Krai nnt pls send my best rgds to Mek & Salam Ramadhan to Madi & families at kg there...
Drive dgn hati2 balik nnt & ingatlah org yg tersyg! Hehehe...
Bye & Wslm!

- Q Smoker!

FRI-22Sept2006 0152hrs

 
At 10:34 am, Anonymous Anonymous said...

moga kenerkatan di bulan ramadhan nie bersama kita bro....

selagi idup, hanya kita yg paham apa 2 suka duka, gembira derita, gelak menangis....

maka itu hargai la hidup dan pahami lah erti kehidupan dik...

slamat berpusa...

 
At 12:03 pm, Anonymous Anonymous said...

semoga happy2 selalu di KL nanti...selamat menyambut ramadhan al mubarak.

 

Post a Comment

<< Home


Permulaan...

  • Home
  • E-mail Saya
  • Buku Tetamu.. Sila Tinggalkan Pesanan


  • Tentang Aku...

    My Photo
    Name:
    Location: Balakong, Selangor Darul Ehsan, Malaysia

    aku ada lah aku .. gelaran pokcik aku terima dengan senang sekali .. apa segala pokcik coretkan dalam blog ni adalah hak dan pandangan peribadi pokcik .. kalau sesiapa tak suka apa yang pokcik borakkan maaflaaa ni adalah hak pokcik di sebuah negara yang aman damai ni .. pokcik bukan artis jauh sekali nak terkenal tp pokcik adalah pokcik yang takda orang lain dapat menjadi pokcik .. sumber inspirasi tentulaah mek pokcik.. anak seorang penoreh getah dari kuala krai..menjelajah ke kota kuala lumpur hanya nak mengejar sebuah cita2 membahagiakan yang ada di sana .. buat kawan2 pokcik yang baru yang lama korang yg selalu datang dan selalu jua pergi ..itulaa asam garam berkawan masa manis bersama masa sedih susah nak berjumpa .. bacalaa blog pokcik ni akan tau laa sapa pokcik ..anak seorang penoreh getah yg punya keazaman wlpun seribu halangan mendatang..!!



    Cuaca & Waktu...

    Click for Kuala Lumpur, Malaysia Forecast


    Coretan Dahulukala...

  • fAmILy DAy AwaNA KiJaL
  • sekadar renungan!dan ingatan buat AKU !!
  • Di LeMMa
  • Perubahan !!
  • KawAn
  • SeriBu sAtu MalAM
  • EntaHLaaaa..CabaRaN
  • kembali selamat ..!
  • BaLIk KaMpUnG..TeraMat RindU..
  • WaJaH KeSayanGaN


  • Teman BicaRa PokCIk

  • HasrulMuin, Ganu Kita
  • Hairi, JB
  • Iz, Bangi
  • Zam, Story of Us
  • Ross, Shah Alam
  • Saif, Orang KL
  • Reez, Transcript Of My Life
  • Suhaimi Pengacara
  • Raja Pelaut
  • Seroja
  • Affendi Osman
  • Abg Bad ERA
  • Mizi "MiziOnline"
  • Cuya
  • Anggeriq
  • Dongsanchai
  • Hapizx kelate
  • OntahsapO
  • Jowopinter
  • DikYah KEKasih Gelap ku
  • Kujie
  • Kak KAsiH TerSaYang
  • NAZZMAN
  • PUTUBAMBU
  • ABe Eq
  • Pika Merah GeNg BadminTon Pokcik
  • TOK NABE GenG BuDu PokCIk
  • UNCLE J SAIE POKCIK
  • CAPPUCINO ORE KELATE DOK OBERTHESEA GENG PETAI POKCIK
  • ABE ADIE NUN DI LANGKAWI
  • SYAM GENG POKCIK
  • MDMZEND ANAK DIA COMEL
  • AZZA AWEKS KELATE GENG POKCIK
  • CUTE PANDA
  • GIDONG ORE JAUH
  • LANUN YANG TAK JAHAT
  • ABE PUTRA GENG PETAI


  • 'Link' Berguna...

  • Google News
  • Yahoo
  • Hotmail
  • Maybank2U
  • The Star
  • Berita Harian
  • RHB
  • e-Kawan
  • MySpace
  • Friendster
  • Air Asia
  • Golden Screen Cinema
  • KLSE
  • TM Net


  • Arkib...
  • August 2005
  • September 2005
  • October 2005
  • November 2005
  • December 2005
  • January 2006
  • February 2006
  • March 2006
  • April 2006
  • May 2006
  • June 2006
  • July 2006
  • August 2006
  • September 2006
  • October 2006
  • November 2006
  • December 2006
  • January 2007
  • March 2007
  • April 2007
  • May 2007
  • June 2007
  • July 2007
  • August 2007
  • September 2007
  • October 2007
  • November 2007
  • December 2007
  • March 2008
  • April 2008
  • June 2008
  • July 2008
  • August 2008
  • September 2008
  • October 2008
  • November 2008
  • April 2009
  • July 2009
  • August 2009


  • Istimewa...
    Untukmu...

    Jom Sembang...





    Jumlah Pelawat...
    Jumlah Lawatan...
    Terima kasih kepada: -

    Terima kasih kepada CHERYL
    Photobucket
    Blogger
    Chatterbox
    MSJ Box